Jumat, Desember 24, 2010

KATANG BARENDO Mp3

lailalah kutang barendo nan tampuruang sayak babulu lah tamanuang nan tuo-tuo takana mudo nan dahulu antah manga gadih jo bujang lah gilo raun tiok hari talingo lah samo basubang nan bapakai imitasi lailalah kutang barendo nan tampuruang sayak babulu rancak manjadi sopir oto tiok bulan bakawan baru saroman sajo kasadonyo baiak jantan baiak batino jalan sairiang baduo-duo caliak dahulu mako disapo lailalah kutang barendo nan tampuruang sayak babulu nan lah malang tibo di ambo tiok dapek indak katuju caliak lagak urang kini antah apo lah namonyo lah malang nan gadih-gadih tiok diawai tiok bapunyo lailalah kutang barendo nan tampuruang sayak babulu lah tamanuang gaek agogo takana mudo nan dahulu saroman sajo kasadonyo baiak jantan baiak batino dek tak tantu ujuang pangkanyo sansaro juo jadinyo lailalah kutang barendo nan tampuruang sayak babulu alah marandah sarang tampuo elok dicaliak lah dahulu sajak dahulu sampai kini barulah kini mulai tampak lah manjadi bujang jo gadih banyak nan tuo basipakak

Senin, Desember 06, 2010

Cowox ganteng &Cowox jelek di mata Cewek..

Kalau cowok ganteng pendiam, cewek-cewek
bilang: Woow, cool banget …
Kalau cowok jelek pendiam, cewek-cewek bilang:
Ih kuper …
Kalau cowok ganteng jomblo, cewek-cewek
bilang: Pasti dia perfeksionis
Kalau cowok jelek jomblo, cewek-cewek bilang:
Sudah jelas …kagak laku…
Kalau cowok ganteng berbuat jahat, cewek-
cewek bilang: Nobody ’s perfect
Kalau cowok jelek berbuat jahat, cewek-cewek
bilang: Pantes …tampangnya kriminal
Kalau cowok ganteng nolongin cewe yang
diganggu preman, cewek-cewek bilang: Wuih,
jantan …kayak di filem-filem
Kalau cowok jelek nolongin cewe yang diganggu
preman, cewek-cewek bilang: Pasti premannya
temennya dia …
Kalau cowok ganteng dapet cewek cantik, cewek-
cewek bilang: Klop ….serasi banget…
Kalau cowok jelek dapet cewek cantik, cewek-
cewek bilang: Pasti main dukun …
Kalau cowok ganteng diputusin cewek, cewek-
cewek bilang: Jangan sedih, khan masih ada
aku …
Kalau cowok jelek diputusin cewek, cewek-cewek
bilang: …(Terdiam, tapi telunjuknya meliuk-
liuk dari atas ke bawah)
Kalau cowok ganteng ngaku indo, cewek-cewek
bilang: Emang mirip-mirip bule sih …
Kalau cowok jelek ngaku indo, cewek-cewek
bilang: Pasti ibunya Jawa, bapaknya robot …
Kalau cowok ganteng penyayang binatang,
cewek-cewek bilang: Perasaannya halus …
penuh cinta kasih
Kalau cowok jelek penyayang binatang, cewek-
cewek bilang: Sesama keluarga emang harus
menyayangi …
Kalau cowok ganteng bawa BMW, cewek-cewek
bilang: Matching …keren luar dalem
Kalau cowok jelek bawa BMW, cewek-cewek
bilang: Mas, majikannya mana? …
Kalau cowok ganteng males difoto, cewek-cewek
bilang: Pasti takut fotonya kesebar-sebar
Kalau cowok jelek males difoto, cewek-cewek
bilang: Nggak tega ngeliat hasil cetakannya
ya? …
Kalau cowok ganteng naek motor gede, cewek-
cewek bilang: Wah, kayak lorenzo lamas …
bikin lemas…
Kalau cowok jelek naek motor gede, cewek-
cewek bilang: Awas!! mandragade lewat …
Kalau cowok ganteng nuangin air ke gelas cewek,
cewek-cewek bilang: Ini baru cowok
gentlemen
Kalau cowok jelek nuangin air ke gelas cewek,
cewek-cewek bilang: Naluri pembantu emang
gitu …
Kalau cowok ganteng bersedih hati, cewek-cewek
bilang: Let me be your shoulder to cry on
Kalau cowok jelek bersedih hati, cewek-cewek
bilang: Cengeng amat!!! …ini laki-laki apa
bukan sih?!!

Abak

abak... Salamo 3th denai dirantau ndak pulang2 ruponyo abak taragak juo jo denai....! Tgl 3 hari jum'at bulan12 th2010 abak turuti denai ka tanah jao... Salamo 3th kito ndak basobok, parubahan pisik abak jauah bana barubah nyo, dulu abak kuaik awak liek, kiniko alah mulai latiah... Ba'a dek capek bana tanago abak manurun nyo??